15 Aralık 2011 Perşembe

The Dark Knight Rises Trailer

YouTube



3 yorum:

  1. abi yemin ediyorum sherlock holmes'e sırf fragman olacak diye gittim arada teaser'ı yayınladılar sadece kafayı yedim ya..

    YanıtlaSil
  2. Ya ayni durum bende oldu. Ulan ne bekliyoduk ne gorduk.Ama o sirada ettigim kufuleri ben biliyorum. Gerci Holmes acayip film unutturdu bize bu huznu ama resmen ayip ettiler

    YanıtlaSil
  3. Haha, Holmes gösterime girdiği sabah sabah soluğu sinemada aldım. İlk gelen kopyalar bozuk çıkmış, 11 seansına bilet vermediler, üç sinema dolaştım.
    Bir yerde 12.30 seansı buldum.
    Oturdum, heyecanla TDKR fragmanı bekledim, ama yok! yok! YOK!
    Benim surat düştü :D Filme konsantre olamadım.

    Eve geldiğimde WB'yi aradım, fragmanın 16'sından itibaren Amerika'da gösterileceğini, dünya çapındaysa 17'sinden sonra gösterileceğini söylediler.

    Bildiğim kadarıyla İngiltere'de de henüz verilmemiş. Dağıtımcıların, sinemalardaki görevlilerin insafına kalmış durumdayız.

    Pazartesi bir daha gideceğim muhtemelen.

    YanıtlaSil

Yorum Yap