11 Nisan 2012 Çarşamba

Batman ve Catwoman'lı EW Kapağı!

Entertainment Weekly dergisinin Summer Movie Preview sayısının kapağında tanıdık birileri var! The Dark Knight Rises'ın Batman'i Christian Bale ve CatwomanAnne Hathaway!


Dergi henüz piyasaya çıkmadı, fakat içerikte yer alan röportajdan bir kaç önemli bölüm tadımlık niyetine derginin web sitesinde bulunuyor. Görür görmez paylaşmak istedim.

Tom Hardy [Bane'in sesi hakkında]: "Bu bir risk, çünkü insanları kendimize güldürebilirdik ya da sonuç yeni ve heyecan verici olabilirdi. İzleyici mırıltılı sese çok takılmamalı, bence film ilerledikçe sesin düzenine ayak uydurabileceksiniz."

Christopher Nolan [Catwoman hakkında]: "Karakterin kuvvetli bir kendini ve değer verdiklerini koruma şekli var, bu da içinde gizlenen karanlığı işaret ediyor."

Anne Hathaway [Catwoman hakkında]: "Fiziksel olarak dönüşüm geçirmek zorundaydım. Chris beni en baştan karşısına oturttu ve 'Joseph Gordon-Levitt, Inception'daki tüm dövüş sahnelerinde kendisi oynadı. Hani şu sıfır yer çekimi dövüşü var ya? O sahne için iki ay eğitim aldı' dedi. Ben de Chris'in ofisinden ayrılır ayrılmaz spor salonuna gittim. Ve yaklaşık beş dakika önce çıktım."

Christopher Nolan'ın son Batman filmi The Dark Knight Rises 27 Temmuz 2012'de sinemalarda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap