12 Nisan 2012 Perşembe

Entertainment Weekly - Yeni TDKR Fotoğrafları







4 yorum:

  1. burda da bruce wayne'in filmdeki sivil arabası var:
    http://www.autoblog.com/2011/06/28/bruce-wayne-to-drive-lamborghini-aventador-in-batman-the-dar/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım için teşekkürler :) Hemen Lamborghini sahnelerini hatırlayalım öyleyse: http://www.youtube.com/watch?v=ojm2RlrnmMI

      Sil
  2. Bir film daha olsaydı Batman'i robocop olarak izleyecektik sanırım :) abi Catwoman'ın kıyafeti hiç olmamış ya, neden böyle bir iş yapıyor bu nolan anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sorunun yanıtını Nolan'da değil, Anne Hathaway'de arıyorum ben. Taaa 2011 Ocak ayında kızın Catwoman rolünde oynayacağı haberi geldiğinde, elimizde hiç fotoğraf/bilgi yokken moda okuyan bir arkadaşım "Bence Catwoman'ın Robin'inki gibi küçük bir maskesi olacak" demişti. Sebebi kızın gözlerinin, ağzının büyük, burnunun karakteristik olmasının, Michelle Pfeiffer'ın taktığının benzeri bir cowl'ın içinde komik bir görüntü oluşturma ihtimali :) Bana mantıklı geldi, açıkçası Hathaway'i başını kaplayan bir cowl'un içinde hayal bile edemiyorum.

      Sil

Yorum Yap