25 Ağustos 2013 Pazar

ELLERİ VARDIR TİTRER, KULLANMAKTAN ÇEKİNMEZ. HEVESİ GİTMEZ BEKLER, PELERİNDEN VAZGEÇMEZ?


CEVAP: YENİ YAZAR 

(Kabul, bilmece kursuna gitmem gerek)

A good man goes to war...

Doctor Who'yu hüzünle bitirip rastgele bölümler izliyordum. Bir bölümde Doctor savaşa giriyor ve yanına eleman topluyordu. Doğrusu Onur Bat-Signal'ı ayağının ucuyla çaktırmadan bana itelediğinde aklımda canlanan resim kesinlikle buydu. Çünkü, iyi bir adam savaşa girdiğinde, tüm şeytanlar kaçar ve emin olun Yarasa-Adam bu sene (yani yarından itibaren başlayan sene diyelim) çok şeytan kovalayacak.

Adım Mustafa Yıldız ve neredeyse 3 senedir hevesle takip ettiğim blogu artık yazarlarından biri olarak takip edeceğim -ki bu da sonraki hedefim olan Batman yazarlığına da seri şekilde göz kırpmama teşvik ediyor beni-. Bazı platformlarda tanışmış bile olabiliriz. Yabanda, çorak topraklarda eğer bir "Enygma" ile karşılaşırsanız muhtemelen benimdir o.


Kara Şövalye'ye hayranlığım Y kuşağındaki birçok yaşıtım gibi Batman: The Animated Series kökenliydi. Birçok bölümü bölük pörçük izlemiş olsam da bu, annemin en sevdiği yatak örtüsüne ayakkabı boyası sürüp, o örtüyü boynuma dolayıp balkon pervazından bahçeyi izlememe engel olmadı. O örtüyü hala sakladığıma ve canım sıkıldığında boynuma sarıp balkona çıktığıma dair sizi temin edebilirim. Ancak, beni asıl Batman hayranı yapan şeyin Batman & Robin filmi olduğunu itiraf etmem gerek. Geçmişime utançla baksam da Batman & Robin kötülemeli muhabbetlerde aradan sıvıştığım çokça görülmüştür. Ne de olsa ilk aşklar içeride bir yerde her zaman affedilmiş bir yere sahipler. 

Yarasa-adam'da ne yazacağım peki? Aynen, ben de bilmiyorum, önümüzdeki günler gösterecek. Ama unutmayın, iyi bir adam savaşa girdiğine Yarasa-Adam yükselir...

6 yorum:

  1. Bir Whovian olarak seni selamlıyorum, Mustafa :) Hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  2. Baskilar sonuc verdi,hayirli olsun yigidim :)
    Simdi Onur Dusunsun :)

    YanıtlaSil
  3. küçükken batman&robin'i sevmen son derece olağan. ne de olsa filmin hedef kitlesi öyleydi. yeni görevinde başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. http://www.change.org/petitions/warner-brothers-remove-ben-affleck-as-batman-bruce-wayne-in-the-superman-batman-movie#share

    Katılanlar İmzasını atsın hemen =)

    YanıtlaSil

Yorum Yap