7 Ağustos 2013 Çarşamba

Yarasa-Adamlar?


Korkmayın, Bat-Computer'ın verdiği "YABANCI GİRDİİİ" alarmından, ufukta herhangi bir tehlike yok! Duyduğunuz, www.Yarasa-Adam.Com'un tek adamlık şov olmaktan çıkıp, bir ekip çalışmasına dönüşmesinin sesi. Müsaadenizle, sizi bundan böyle blogda benimle beraber yazacak arkadaşım Kaan ile tanıştırmak istiyorum. Aileye hoşgeldin, Kaan!

"And here we go!

Geçen haftalarda açıklanan Superman/Batman projesine kendini kaptırmış bir ruh hali içinde oturmuş, yeni Batman' i kimin canlandıracağını düşünürken, gökyüzünde Bat-Signal'ın bu kez benim için yanıp söndüğünü fark ettim dün gece...
Anladım ki yarasa mağarası artık büyüyor ve görev beni çağırıyordu. Buradan da anlaşılacağı üzere kendimi Yarasa-Adam'ın yeni yazarı olarak tanıtmama izin verin. Adım Kaan Bayırakoşan ve Yarasa-Adam'ın sıkı bir takipçisiyim. İlk ne zaman başladığını bir türlü hatırlayamadığım Batman sevgimi yeni bir yazar olarak burada paylaşıyor olmak son derece güzel. Hafta içleri okul yüzünden sabahın köründe vinçle kaldırılan ama hafta sonları daha erken saatte yataktan fırlayıp televizyon karşısında Batman: The Animated Series' i büyük bir hevesle bekleyen, intro'nun hemen başında, soyacakları bankanın önünde sağına soluna bakarak harekete geçmeye hazırlanan fötr şapkalı iki soyguncuyu gördüğü an dizinin başlayacağını anlayıp rahatlayan ve bölüm bittikten sonra da elindeki figürlerle o bölümü [ya da Legacy serisinden bir filmi] yeniden canlandıran bir neslin üyesiyim ben de. Her ne kadar anne karnından bu şekilde çıktığıma inanmak istesem de, bunun bir başlangıcı olduğu gerçeği çok daha mantıklı geliyor insana.
Evet, Yarasa-Adam artık büyüyor ve ben de yeni haberler, yazılar, incelemeler ile bu büyümeye elimden geldiğince katkıda bulunacağım. [Elindeki kaynak fazlalığından ötürü çizgi roman incelemelerini eskiden olduğu gibi daha çok Onur'dan okuyacaksınız.] Yarasa-Adam'ın yeni yazarı olarak daha fazla post ve haliyle daha fazla hareketlilik için uğraşacağım. Zaten Superman/Batman projesinin açıklanması ile önümüzdeki zamanlarda bir çok heyecan verici haber gündeme düşecek ve bize de burada tartışacak/konuşacak bir çok konu çıkacak. Tüm bu süre zarfında da Yarasa-Adam yavaş ama emin adımlarla 'yükseliyor' olacak. 
+Have we started the fire?
-Yes. The fire rises.
Her birinizi bu karanlık gecede Onur' un yaktığı Bat-Signal'ın ışığının altında selamlıyorum. Şimdiden herkese iyi bayramlar!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap