23 Ağustos 2013 Cuma

Yeni Batman Ben Affleck


Şimdi yarasa dedektörlerinizi yavaşça bırakın ve arkanıza yaslanın... Batman arayışı sona erdi.

Warner Bros. 17 Temmuz 2015 tarihinde gösterime girmesi planlanan isimsiz Batman-Superman filminde Kara Şövalye rolünün, yönetmenliğini üstlendiği Argo filmiyle geride bıraktığımız Akademi Ödüllerine damgasını vuran Ben Affleck'e verildiğini duyurdu.

Beyazperde macerası 1943 yılında başlayan Batman, bugüne dek Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West, Michael Keaton, Val Kilmer, George Clooney ve Christian Bale tarafından canlandırılmıştı. 

Daha önce Marvel Comics süper kahramanlarından Daredevil rolünde izlediğimiz 41 yaşındaki Affleck'in, Batman hayranlarına kendini kabul ettirip ettiremeyeceği merak konusu.

6 yorum:

  1. yahu haber verir gibi yazma da, fikrini belirt : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç yorum katmamanın en doğrusu olduğunu düşünüyorum, hele şu uyanır uyanmaz kara haberi almış, keyifsiz, aşırı duygusal halimle :D
      Sakinleşince belki... :D

      Sil
  2. bende çok üzüldüm yhaw aslında bitmesi gerekiyodu gerçektende artık mutlu sona ulaşmıştı ama christian bale'e öyle alıştıkki insan çok kötü oluo bari bu filmdede o olsaydıda sonra bırakaydı :( ben affeckte hiç uymuş gibi görünmüyo geri dön bale :(

    YanıtlaSil
  3. HAYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil

Yorum Yap