25 Ağustos 2013 Pazar

Yeni Bir Yazar Daha!


Arkadaşlar, sanırım daha büyük bir Bat-Mağara'ya ihtiyacımız olacak. Yarasa-Adam ekibine yeni bir yazar daha katıldı: Aylin Konay. Peki kimdir Aylin Konay? Kendi kelimelerinden okuyalım...

Uzun zamandır takip ettiğim,  “yeni bir yazı gelse de okusam” dediğim Yarasa-Adam’ın bir gün yeni yazarı olacağım, aklıma dahi gelmezdi. Dün gece sinyali aldım ve görev için kolları sıvadım.

Adım Aylin Konay ve Yarasa-Adam okurlarına kızların da Batman okuyor olduğunu gösterebilmek için buradayım.  Görevimin gurur verici olmasının yanında beni biraz gerdiğini itiraf ediyorum. Bunun en büyük sebebinin, çizgi roman (blogdaki haliyle Batman) okuyan kızları temsil edecek kişi konumunda olmam olduğunu söyleyebilirim.

Batman’e olan ilgimi biraz anlatayım öncelikle. Çoğunuzun aksine benim Batman sevgim, sevgi kısmına gelmeden önce korkuyla başladı. Evet, korku. Ben ilkokul sıralarındayken, ailemin evin ışıklarını söndürüp, Parliament sinema gecelerinin büyüsüne tam olarak kapılmak istediği döneme denk düşüyor bu korku. Batman kostümünün ve karanlık Gotham havasının, o yaştaki bir kız çocuğu için ne kadar ürkütücü olabileceğini bilmem tahmin edebilir misiniz... Belki bu korku, belki dış etkenler sebebiyle yıllarca Batman okumadım; ilgim, elime oradan buradan geçen çizgi romanlarla sınırlı kaldı. Kızların çizgi roman okumadığı algısının, hele ki Türkiye’de böyle bir durumun çok daha absürt bir şey olmasının etkisi de büyüktür elbette. Neyse ki geç de olsa üniversitede ilgim yeniden canlandı ve tam gaz okumaya verdim kendimi. Hedef: İmkansıza yakın da olsa yirmili yaşları, okunacak Batman bırakmamaya çalışarak geçirmek!

Yarasa-Adam’da yazacaklarım, genelde okuduklarım üzerine incelemeler şeklinde olacak. Bilgi birikimimin görece az olduğunun bilinciyle hareket edeceğim ve bazen de hemcinslerimin çizgi romana yaklaşımlarını kendi açımdan anlatmaya çalışacağım. Az da olsa yeni bir bakış açısı, renklilik getirebilirsem ne mutlu bana.

Yeni yazılarda buluşmak üzere, herkese iyi okumalar!

11 yorum:

  1. Umarım sizde yarasa adam gibi yorumlara kayıtsız kalmazsınız ! =/ Hayırlı olsun =)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin, Aylin :) Yazılarını merakla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. Yalnız her gün yazı beklemeye hak kazanmışız gibi hissediyorum, ekip büyüdü resmen :)

    Aylin hoşgeldin, yazılarını kısa zamanda bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hayirli ugurlu olsun Aylin artik Onur tembellik yapacaginda onu uyaracak birileri olacak en azindan:)
      Yalniz Mustafa yazi bekleyecegine sende siteye gir yaz. Internette keyifle okudugumuz adamlar sinirli batman yazilarini iki yerde de yayinla :)

      Sil
    3. Değil mi ya? Mustafa da gelirse rüya kadro oluruz herhalde :D Sormak benim de aklımdan geçti ama adam o kadar çok farklı yerde yazıyor ki, vakit ayıramaz diye düşündüm. Bu yorum bir çeşit davet olsun madem :D
      İlgileniyorsan mail adresimi biliyorsun, Mustafa. Bir işaret çak, yeter :)

      Sil
  4. Teşekkürler herkese. Ekip büyüdü, artık biri yazmazsa diğerimiz el atacak olaya :) Burayı boş bırakmayız gibime geliyor artık.

    YanıtlaSil

Yorum Yap