7 Şubat 2014 Cuma

Michael E. Uslan, Batman/Superman Hakkında Konuştu


1989 yapımı "Batman"den bu yana kara şövalyenin tüm filmlerinin yapımcılığını üstlenen Michael E. Uslan, 2016 yılında vizyona girmesi planlanan isimsiz Batman/Superman projesi hakkında EP Daily'e konuştu.

"Harika hissediyorum. Zack bir fanboy ve bu karakterleri bizim kadar çok seviyor. Hayatta hepimiz sinemacı, aktör olarak büyüyoruz, gelişiyoruz. Eğer gelişmeye devam etmezsek hepten yanlış olur. Batman'in ve projeyle ilintili diğer herkesin gelişimini görmek oldukça ilgi çekici ve heyecan verici. Bu yeni bir rota için büyük bir fırsat ve bana kalırsa insanları son derece heyecanlandıracak bir proje olacak."

Konu Ben Affleck'in yeni Batman olmasına ve oyuncu hakkındaki tartışmalara geldiğinde ise şunları ekliyor: "Bunu daha önce de yaşamıştım ve şu an Batman'in yapımcısı olarak değil, bir Batman hayranı olarak konuşuyorum. Tim Burton'ın, Batman'i oynaması için Michael Keaton'ı düşündüğünü ilk duyduğumda 'Tanrım! Karanlık ve ciddi bir Batman yaratmak yıllarımı aldı ve şimdi o (Tim) bir komedyeni oynatacak.' dedim. 'Mr. Mom Batman oldu' yazılı posterler gözümün önüne geliyordu. Ama Tim vizyonunu açıkladı, bir vizyonu vardı ve haklıydı. Aslında bu tümüyle Bruce Wayne ile ilgili, Batman'le değil. Eğer karanlık ve ciddi bir süperkahraman yapmak istiyorsanız, insanları Bruce'un neredeyse psikopatlık derecesinde obsesyon güdümlü olduğuna inandırmak zorundasınız. Yarasa kostümü giyen ve onun yaptığını yapan bir adam... Biz de Michael Keaton'da böyle yaptık. Hayranlar benim ilk başta gösterdiğim tepkiyi verdiler. Filmi görmeye gittikten sonra da Batman'in başkası tarafından canlandırılmasını asla istemediler."

Son yılların en sevilen filmlerinden The Dark Knight'ta da yine aynı şeyin olduğuna dikkat çekiyor Uslan: "Yıllar sonra 'Tanrım! Gay bir kovboyu oynayan şu adam Joker'i mi canlandıracak? Tüm zamanların en büyük kötüsünü mahvedecekler' dendi. Ancak filmde Heath Ledger'ın performansı görüldüğünde bir daha Joker'in başkası tarafından canlandırılmasını kimse istemedi. İşte şimdi akademi ödüllü bir sinemacı ile buradayız. Son filmlerine bir bakın, Hollywoodland'de beni George Reeves olduğuna ikna etmişti. The Town ve Argo son derece kaliteli işler. Yeniden, Tim'in başlangıçta söylediklerine geri dönmek istiyorum. Her şey Bruce Wayne ile ilgili. Kırklarının ortasındaki Bruce Wayne'e odaklanın. O ne hissediyor? Ne düşünüyor ya da nelerle uğraşıyor? Bu konuda daha heyecanlı olamazdım."

Bakalım Michael E. Uslan'ın en son Kara Şövalye üçlemesindeki mutluluğu devam edecek mi yoksa Batman & Robin'deki günlerine geri mi dönecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap