13 Mayıs 2014 Salı

Ben Affleck / Batman ve Batmobile Görücüye Çıktı!


Superman vs. Batman'in yönetmeni Zack Snyder, dün Twitter üzerinden verdiği sözü tuttu ve Warner Bros. ilk Batmobile görüntüsüyle birlikte Ben Affleck'in Batman kostümüyle yer aldığı ilk fotoğraf karesini an itibariyle görücüye çıkardı!

İçindeki adam ve postur ile ilgili Riddler'ı bile kıskandıracak boyutlardaki soru işaretleri varlığını koruyor olsa da, çizgi romanlardan [özellikle Frank Miller'ın başyapıtı The Dark Knight Returns'den] izler taşıyan kostümü biz başarılı bulduk. Siz ne dersiniz?

15 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yani kostüm çok şık olmuş ama o kulak kısmı bilmem beni uyuz etti doğrusu burdan bakınca biraz black pantherin maskesini andırıyor doğrusu yani o kulak kostümü biraz baltalamış ama genel hatlarıyla güzel tasarım

    YanıtlaSil
  3. sembolün bu kadar büyük olmasının sebebi nedir acaba? benim aklıma tanıtımda kullandıkları o iç içe olan görseldeki sembol büyük olduğu için geldi ama herhangi bir çizgi romanına gönderme var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Dark Knight Returns'deki sembole çok benziyor:

      http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2012/07/dark-knight-returns-comic-01.jpg

      Sil
  4. Kostüm oldukça güzel ve şık. Zack'ten zaten görsel anlamda kötü bi şey beklemiyorum ancak o kostümün içinde olacak adam hala soru işareti bende en büyüğünden.

    YanıtlaSil
  5. abi yine kafayı oynatamıycak belli ki. uyuz oldum.

    YanıtlaSil
  6. abi yine kafayı oynatamıyacak belli ki. uyuz oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Man of Steel'deki Supo'nun CGI pelerini gibi, Batman de CGI ile kafasını oynatır belki :D

      Sil
  7. bu nedir birader? batman değil fıçı-man. ha bu arada arkadaşın dediği gibi o kulaklar olmamış.

    YanıtlaSil
  8. The Dark Knight Returns'ü temel almışlar ama şahsen oradaki çizimleri de beğenmiyorum, bu da pek hoşuma gitmedi. Kısa kulak görünce ister istemez aklıma Adam West geliyor. Batmobile ise Burtonverse - Nolanverse karışımı hoş olmuş. Şu filmde iyi olmasını beklediğim tek şey Alfred. Bence Jeremy Irons, gelmiş geçmiş en iyi Alfred olabilir.

    YanıtlaSil
  9. ABI BU KOSTUM NEDIR YAPMAYIN.rESMEN WATCHMEN TERK olmus

    YanıtlaSil
  10. ABI BU KOSTUM NEDIR YAPMAYIN.rESMEN WATCHMEN TERK olmus
    Abi Nolan ile batman bitmeyecek tabii ama adam daha serinin ilk filminden citayi acayip ,yukselltti diger filmlerde zor yetisti.Digerleri ne yapacak bilmiyorum
    Ayrica 25 dk batman deniliyor ki ben buna batman filmi falan demem.Superman icine SIKISTIRILmis yardimci rol,uncredit gibi birsey benim icin

    YanıtlaSil
  11. @Battalboy, bu bir Batman filmi değil ve Batman ana karakter değil. Bu Man of Steel'in devam filmi. Batman sadece yardımcı karakter.

    YanıtlaSil
  12. abi o zaman batma superman koymayacaksin. man of steel in bende devami oldugunu biliyorum ama cok hosuma gitmiyor. Gerci duygusalda bakioyr olabilirim

    YanıtlaSil
  13. Batman superman ı dövecek hayır diyenle sabaha kadar tartışırım

    YanıtlaSil

Yorum Yap